29 Ocak 2013 Salı

0 KOLAY BEBEK BERESİ


Günaydın ,günaydın,günaydın  arkadaşlar... .Ben bugün erkenciyim aslınsa 12ye  kadar uyuyan birisiyimdir ama bugün nedense 10 da kalktım ve hemen dün gece ördüğüm bereciği sizlerle paylaşmak istedim. Yapılışı çok kolay ve 1 saat bile sürmüyor..eminim hepinizin evinde artan ipler vardır ve ne yapacağınızı bilmezsiniz ..işte bu berecik tamda artan ipleri değerlendirmek adına mükemmel....

                                     NASIL YAPMIŞIM ...    
                                         
Bu ip için 4 numara şiş kullandım ipin markasını bilmiyorum.Arkadaşımın elinde kalan bir ipmiş bu bende onun tatlı şirin  bebişine ördüm...Dediğim gibi 4 numaralı şişe 45 ilmek atararak başladım yaklaşık 2-3 cm kadar bir ters bir düz lastik ördüm ve düze geçtim.Düzüde 10 cm ördükten sonra sağdan ve soldan 1er ilmek artırdım,bu artırma işlemini 2 sıra arayla 3 kez yaptım yani artırmalar sonucu 51 ilmeğe çıkardım siz istersenez daha fazlada artırabilirsiniz çan görütüsü vermek için.Daha sonra artırdığım ilmekleri aynı töntemle 2 sırada bir kesme yaptım ve tekrar ilmek sayım 45 oldu düz devam ettim 10 cm kadar ve lastiği örüp bitirdi.Son olarak yanlardan dikip,bide püskülleri yapıp ekleyince sonuç bu...Kolay gelsin yapacaklara..Takıldığınız bir yer olusa yardımcı olurum her zaman..sevgilerr.....



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli zamanınızı ayırarak yorum yaptığınız için teşekkür ederim.Yorumlara en kısa zamanda cevap verilecektir.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...